Wishlist Granted.

Hurm... setelah beberapa lama tidak kubuka blog nih, terasa nak bukak la plak kejap. Dok tgk-tgk aku perasan post aku yang inih,

http://vexedprob.blogspot.com/2009/12/my-wish-list-photographic-lust.html

hoho, 

item 1 dan 2 dah granted, item 3 dan 4 dah takmoh..

dalam jangkamasa post itu sampai sekarang dah banyak wishlis photographic lust berubah, ada yang dah digranted, ada yang pending..

antara item pending

1. another flash unit + trigger
2. New Tripod

banyak lagih sbnarnya, tapi yang 2 nih dulu kot..

Blog Update :

[[ FINALLY ]]

New layout on the way (again) and hopefully, this one is going to be a finished one. Editing Minimal blogger layout because I'm to lazy to build from scrap.

Got the design on paper, hopefully It can make it to the screen...

Layout Beta Name :
Neodec Retro Style.

Start Building Date :
18/5/2010

GoGoGo...
haha... dan sejak 18/5 itu lah layoutnya tak siap2.... salah satu sebabnya aku malas dan sebab satu lagi file psd ngan wip html dah ilang. tatau mana aku letak...

jadi sekarang, either buat baru smua skali, atau edit balik yang nih. hurm... argh... malasss.......

satu lagi persoalan, nak berblog kah lagi aku?

Tj

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: