The Layout - Flying

Setelah beberapa abad (kalo ikut taun semut) layout aku aku biarkan dengan minimal layout, aku pada satu malam yang sungguh sengal itu telah pon buat la satu layout nih. Aku bagi nama, 'Flying'. Apasal? Aku pon tak tau. jangan tanya lebih-2 kang aku gigit.

Sebab aku tau aku nih pemalas, aku tau, kalo aku tak siapkan sekali hadap, layout inih akan terbengkalai seperti layout2 sebelumnya. Jadi aku amik jalan selamat. Layout simple.

Setelah aku post moterm layout-2 aku yang lama, aku dapati aku memang malas nak set formating utk au punya layout. Aku dah sesat kira (lost count) berapa banyak layout aku tinggal kan lepas aku buat design dier. Jadi, satu lagi jalan singkat (short cut) aku curik jer minimal punya formating. (maap yer bos-2 blogger).

Layout nih aku mulakan dengan header. Gambo aper la aku nak pakai nih. Dalam pening2 kepala tuh aku jumpe gamba nih.


Gambo sehari sebelum raya pose 2008
Lokasi : Pantai Sabak

Aku rase cam bleh jadik jer gambo nih. Jadik, aku edit2 la lebih kurang buat header. Cam ok jer. Simple layout. Malas nak pikir pelik-2.

Cumanya, tinggal nak customize font-2, menu dan aper yang patut. Tunggu la 2/ 3 abad lagih.


current layout - setakat ini

p/s- Ari nih aku sengal skit. Aku rasa nih la first time aku tulis sinih dengan bahasa camnih. Budak2 sekolah, sila jangan tiru ayat2 dalam post nih. Kompom fail. wahahah...

Pelawak Durja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: