Minggu Yang Tension...

Minggu ini entah mengapa, aku rasa lain macam jer. Asyik-asyik nak lepas geram jer. Nasib baik la aku bukan jenis meletup tak bertempat. Hadoi, Hidup, rasa cam hidup aku sekarang tak best, tapi biasa la, manusia, tak pernah bersyukur dengan apa yang ada.

Aku kesian kat badan aku sekarang nih, akibat melepas tension, tangan aku jadik mangsa, kalau aku main aper-aper, cam tak beringat, main bantai jer. Bowling semalam, badminton tadi, semua aku main libas.Abis la tangan aku esok...

Games, aku kalau main aper-aper, selalunya aku main untuk suka-suka. Tak pernah aku ader keinginan yang tinggi untuk menang, dan aku jugak tak risau kalau kalah. Tu posal aku tak kesah sangat buat benda-benda yang aku tak reti. Layankan ajer. Tapi, kalau dalam masa-masa sekarang, aku akan over exited, cuba melupakan benda lain, aku dengan separa sedar membiarkan badan aku take over. Dan akibatnya, esok aku akan tersiksa, sakit badan.

Apasal tension? Selepas post moterm, root cause nya masih logi tidak dapat dikenal pasti. Mungkin masa, mungkin suasana. Apa-apa pun, aku sebagai adapter, mungkin hanya melayan perasaan yang tak perlu. Hidup mesti terus, tapi kita tidak semestinya terus hidup.

p/s Ku nak beli lens baru...


Mungkin aku tak puas pegi trip kot.. Hehe...

Pelawak Durja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: